سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب کمک درسی تست شیمی پایه کنکور خیلی سبز

کتاب تست شیمی پایه خیلی سبز از سری کتاب های تست است که شامل درس نامه و همچنین نکات مهم کلیدی که به صورت تست است . همچنین این کتاب دارای پاسخ نامه تشریحی میباشد .

ساختار کتاب تست شیمی پایه کنکور خیلی سبز

کتاب شیمی دهم و یازدهم خیلی سبز که شامل مباحث سال دهم و یازدهم میباشد. این کتاب کاملا با کتاب تست شیمی دهم و یازدهم خیلی سبز متفاوته و اینطوری نیست که مولف بیاد و این دوکتاب رو باهم ادغام کرده باشه .این کتاب دارای 6 فصله. فصل 1تا 3 به مباحث شیمی دهم پرداخته و در فصل 4 تا 6 شیمی یازدهم رو مورد بررسی قرار داده . هر فصل با درسنامه کاملا ساده و روان شروع شده . بعد به تست های تالیفی و کنکوری رسیده . درآخر هم پاسخنامه تشریحی آورده شده.لازم به ذکره که پاسخنامه کلیدی برای تمامی سوالات در نظر گرفته شده.

تست ها

همونطوری که قبلا گفته شده کتاب دارای درسنامه مختصر و مفیده که برای جمع بندی دانش آموزان دهم و یازدهم در نظر گرفته شده .توی این کتاب به تست های کنکور اکتفا شده و تست های آزمون های آزمایشی در آن گنجانده نشده.در این کتاب بیشتر تست های هم سطح کنکور سراسری مورد بررسی قرار گرفته شده .از طرف دیگه تست های موجود در این کتاب دارای ترتیب خاصی از لحاظ دشواری نیستند ولی در پاسخنامه سطح سوالات مشخص شده.بعد از تست ها نوبت به پاسخنامه تشریحی میرسه که بصورت کامل و جامع مطرح شده .در پاسخنامه تمامی گزینه ها به طورکامل مورد بررسی قرار گرفته .در کل این کتاب به دانش آموزانی که سطح اونا متوسط تا قویه توصیه میشه . این کتاب برای دانش آموزان ضعیف مناسب نیست .

فصل های مختلف کتاب

  • فصل اول : کیهان، زادگاه الفبای هستی ( 7 بخش به همراه پاسخنامه)
  • فصل دوم: ردپای گازها در زندگی ( 6 بخش به همراه پاسخنامه)
  • فصل سوم: آب، آهنگ زندگی ( 6 بخش به همراه پاسخنامه)
  • پایه یازدهم (شامل 3 فصل)
  • فصل چهارم: قدر هدایای زمینی را بدانیم (6 بخش به همراه پاسخنامه)
  • فصل پنجم: در پی غذای سالم (6 بخش به همراه پاسخنامه)
  • فصل ششم: پوشاک، نیازی پایان ناپذیر (3 بخش به همراه پاسخنامه)
  • پاسخ نامه کلیدی

جمع بندی

شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز، کتابی خوب و درجه یک که سعی کرده نه خیلی سخت باشد و نه خیلی آسان و نه خیلی شعاری و نه خیلی آرمان گرا. کتاب کار خود را جلو برده و سعی کرده دانش اموزان را با سوالات متوسط و نرمال بمباران کند و بی وقفه مخاطبش را در این مسیر جلو ببرد. این کتاب دوازدهمی ها را در تیررس دارد، اما با جسارت می توان گفت که کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز برای دانش آموزان یازدهمی تاپ، ممتاز و بی نظیر است و اگر کسی می خواهد در یازدهم کار کنکور خود را جلو بیندازد باید این کتاب را تهیه کند.